MULTUMESC

… Din nou noapte, iar in surdina se aud versurile prafuite si tocite ale unei melodii de prin anii 80.. monitorul imi pare galben desi e impecabil… probabil de la oboseala … semi-intuneric, caldutz, tarziu. si scriu despre “azi despre Dumnezeu si despre mine..”
… Ultimele zile au fost cat se poate de bune ! reusite noi … castiguri semnificative si oameni noi in viata mea … atat de bine mi-a mers incat am simtit nevoia sa multumesc …
Nu stiam cum sa fac acest lucru ! Am luat orasul in lung .. am cautat cersetorii prin metrouri si le-am bucurat ochii cu cate o bancnota de 1 leu .. am adus o lacrima in ochii batranului care sta mereu in fata marketului cu una de 10 lei !! Am cautat subiecte pt blog, am colindat magazinele de vechituri de pe Lipscani.. sa cumpar ceva dragut mamei mele…
Si totusi nu am simtit ca e suficient …
Mi-am gasit linistea si locul unde pot spune cel mai mare MULTUMESC ! intr-un loc unde merg rar si stau foarte putin … in biserica.
M-am oprit in statie la Unirii, am luat Splaiul la picior pana la piata Natiunilor Unite si am intrat in bisericuta aceea mica de langa Casa Bucur ! Din usa bisericii vedeam lumanarile aprinse in spatele curtii.. m-am apropiat incet, am privit la flacarile ce ardeau isteric impotriva curentului .. duceau o lupta apriga pt a slavi oameni ! oameni ce sunt sau au fost ! oameni ce au trecut ..
Am cumparat 5 lumanari de la batranul bisericii si am aprins si eu in cinstea celor ce au fost si celor ce sunt ! am intrat apoi in biserica .. nu sunt genul care sa rostesc versuri sau citate biblice ! eu vorbesc in gand :
Doamne : Nu stiu de ce … nici nu mai stiu de cand nu… si nici nu stiu cand voi mai …. dar ma bucur ca acum … Iti multumesc pt ce iti pot multumi ! pt ca sunt unde sunt .. sunt cum sunt.. si pt ce voi fi si de acum inate ! Doamne… as vrea sa vad in jurul meu doar oameni fericiti .. si stiu ca TU ai puterea asta dar ca nu e posibil pe deplin ! nu ar fi drept ! dar eu ma rog si sper ca cel putin cei dragi mie sa fie auziti si calauziti iar prin ruga mea … acest lucru sa fie mai usor ! Doamne stiai ca e prima data cand vin aici si nu cer un ajutor ? .. ci vin pt a multumi pt ceva.. si iti multumesc pt noul job pt problemele rezolvate , pt oamenii speciali pe care ii am oarecum alaturi , pt ca pot scrie .. multumesc pt zambetul mamei mele ! multumesc pt imbratisarea ei ! multumesc pt trifoiul meu din ghiveci care si-a revenit incredibil , … Iti multumesc Doamne pt ca ai grija de tatal meu.. multumesc pt fratele meu mai mic.. multumesc Doamne ca mi-ai dat prieteni precum Alex sau colegi precum cei pe care i-am avut si ma ajuta si acum …. sau precum cei pe care ii am !! multumesc pt ca oamenii ma suporta desi sunt atat de dificil si multumesc pt fiecare lucru care imi lumineaza sufletul !
Am inchis ochii pt o clipa am rasuflat usurat si am iesit ! La iesire preotul m-a salutat zambind si mi-a amintit inca odata ca statia functioneaza… acum multumita mie :) … a tinut neaparat sa-mi spuna si ca nu m-a vazut nici duminica asta la biserica desi promit de mult ca o sa vin si mama mea merge mereu ! …
Am plecat constient ca multa vreme nu am sa mai calc acolo poate… pt ca pot vorbi Domnului oriunde.. poate pt ca o face mama mea si pentru mine, poate pt ca nu sunt genul care sa stau mult in biserica … sau nu imi place ! Nu stiu .. dar cert e ca azi mi-a prins bine ! Ma simteam multumit si implinit..

Pe drum m-am gandit ca am sa scriu despre asta .. nu pentru a scoate ceva in evidenta ci pur si simplu pt a multumi si celor care citesc … pt ca cel putin o clipa pretuiesc ce daruim noi… iar asta ar trebui sa ne aduca doar bucurie !!

Multumesc si Doamne Ajuta !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu